2012/07. Babavarrás - Waldorf Sütőtökgyerek Évszakasztalra

A nyáron Ménfőcsanakon Loncitól tanultam a waldorf babafej készítést. Eddig vártam a pillanatot, hogy végre babák készüljenek, de csak tegnap jutottam el odáig, hogy le tudtam ülni a kicsikkel és megszületett az őszi Évszakasztalunkra az első baba. 

Egy sütőtökgyerek, vagyis inkább kislány. Szándékosan nem gyapjúfilcet használtam, a könyv (Egy szegletnyi természet) szerint bármilyen természetes anyag megengedett. A pamutvászon szerintem az. Gyapjúval van tömve, a gallérlevele sk. festésű selyemmolinó, a haja pedig horgolt mohairsapka, fésülve. A karjaiban pipaszurkáló is van, ezért kicsit hajlítható.
Aura rögtön meg is kaparintotta, és vele is aludt. Szóval üldögél őhölgysége az Évszakasztalon is, ha hagyják, de leginkább gyermekkezekben van és hozzábújnak, szeretgetik, őrzi az álmot. És ez jó! Ennek nagyon, de nagyon örülök!


Megjegyzések

mmama üzenete…
Hűű de tökös leányzó:-))


ahhh itt is ezek a betűk
robotvagyokrobotvagyok..............
Amaranta üzenete…
Szia!

Ugye? Most készülnek a gombák hozzá. Azért a bosziddal nem tudok versenyezni :-)
Megpróbálom leirtani valahogy...
Ahama üzenete…
Nagyon helyes lett és profin waldorfos :)
Amaranta üzenete…
Ahama, köszönöm!

Kíváncsi vagyok, mit mondasz majd a gombáimra. Holnap felteszem. Már készen vannak, de fáradt vagyok fotózni, meg este is van. :-)

Népszerű bejegyzések