Nyári szünet gyerekekkel-Agamograph technika

Ma volt az első közös napunk a nyári szünetből. A múlt hét még nekem is munkával telt, az Andris Zánkán táborozott, az ikrek pedig az iskolai napközis táborban töltötték a hetet. Mindhárom táborozóm nagyon jól érezte magát, köszönhető a tanítók, tanárok munkájának, felkészültségének és a sok-sok tartalmas és színes programnak. Azért egy ilyen táborozás nagy felelősség ám, és egyáltalán nem a pihenésről szól a felnőtteknek. A gyerekek viszont nagyon élvezték (még akkor is, ha Andrisnak erős honvágya volt), és péntek este még mindíg pörögtek az élmények hatására.

A mai nap viszont áldott nyugalomba telt eddig itthon. Andrisnak megígértem, hogy főzhet a nyáron, így lasagne-val nyitottunk, ami tökéletesre sikerült. Nyár végére úgy belejön majd, hogy nem is kell majd főznöm :-)

Elkerülhetetlen persze, hogy ilyenkor ne töltsenek több időt az elektromos kütyükkel, és ha nem vigyázunk, csak ezzel telnek majd a napjaik. Éppen ezért a főzés-sütés mellett más feladatokat is kapnak majd a nyáron (valamikor mi is kaptunk, nem is halltunk bele), és becsempészek
néhány kreatív délutánt is, amikor új technikákkal ismerkednek meg ők is és én is.

Ma volr az első ilyen. Találtam egy érdekes technikát a neten, amit persze látásból, korábbról már ismertem, de nem emlékszem, hogy valaha is kipróbáltam volna. Mivel nyári szünet van, és sok-sok színes fictollkészlet halmozódott fel valahogyan az elmólt egy év során, kézenfekvőnek tűnt, hogy első nekifutásra előre gyártott színezővel próbálkozzunk.

Találtam is a neten egy nyári témát, csak nyomtatni kellett . Nem is gondoltam volna, hogy ennyire lelkesen fogadják majd a kezdeményezésem. Ki-ki vérmérséklete szerint indult a feladatnak és úgy is fejezte be. Kicsit szórnak a kidolgozottság szempontjából a kész remekművek, de én elégedett vagyok. A közös alkotás öröme (mert persze én is ott ültem velük), és egy új technika érdekes technika kipróbálása volt a lényeg, és az, hogy ebben mindenki boldogan, önként vegyen részt. És ez sikerült :-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések